Saker jag...

10 saker jag tycker om (utan specifik ordning):
Fantasy
Musik
Såpbubblor
Min familj
Cola
Sömn
Djur
Konst
 
9 saker jag tycker mindre om:
Att vara kroniskt törstig
Att boka tvättid
När någon man tycker om bor långt bort
Borsta håret
Pengar
Vintermörker
Osnälla människor
Komplex
Skrivtorka
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Ta körkort
Bo i en massa olika länder
Starta ett café
Fylla min kropp med tatueringar
Älska mig själv
Spela teater
Lära mig finska
 
6 saker jag är rädd för:
Mörker
Höga hastigheter
Höjder
Insekter
Människor
Sjukdomar
 
4 ord som beskriver mig:
Ofarlig
Nervös
Töntig
Virrig
 
3 saker jag ser fram emot:
Den där fina personen
Sommar och konserter
Flytta hemifrån
 
2 bra filmer:
The Lord of the Rings: The Return of the King
The Intouchables
Day after day | |
Upp